ОШ6 – Српски језик и књижевност, 51. час: Владимир Стојиљковић: Писмописац (Писмо Бранку Ћопићу), обрада Име предавача: Милена Дањец
ОШ2 – Српски језик, 7. час: Подела речи на слогове у изговору (једноставни случајеви), изговарање брзалица (обрада)
ОШ4 – Музичка култура, 5. час: Изгубљено пиле В. Томерлин - З. Васиљевић, прима и секунда волта (обрада и обнављање)
ОШ1 – Дигитални свет, 1. час: Упознавање са предметом. Шта ћемо и како радити. Дигитални уређаји у мом дому (обрада)
ОШ6 – Енглески језик, 1. час: Представљање себе и другог уз коришћење једноставнијих језичких средстава
ОШ1 – Ликовна култура, 1. час: Уводни час – Упознавање са предметом, прибором, шта ћемо и како радити
ОШ7 – Енглески језик, 1. час: Поздрављање и представљање себе и других, тражење и давање информација о себи и другима
ОШ8 – Српски језик и књижевност, 3. час: Народна бајка "Немушти језик" и понављање о народним прозним врстама
ОШ8 – Географија, 3. час: Развој српске државе, географски положај, границе и величина Републике Србије (утврђивање)
ОШ3 – Српски језик, 10. час: Потврдне и одричне реченице, обнављање знања из другог разреда (утврђивање)
ОШ5 – Српски језик и књижевност, 11. и 12. час: "Поход на Мјесец", Бранко Ћопић (обрада и утврђивање)
ОШ5 – Биологија, 5. час: Организми су грађени од ћелија - једноћелијски, вишећелијски организми (утврђивање)
ОШ7 – Физика, 3. час: Успостављање везе између силе, масе тела и убрзања, Други Њутнов закон (обрада, утврђивање)
ОШ8 – Енглески језик, 4. час: Описивање радње у садашњости, прошлости. Изражавање припадања и поседовања...
ОШ7 – Енглески језик, 4. час: Описивање радње, појава, збивања, исказивање просторних односа и упутстава...
ОШ7 – Физика, 4. час: Динамичко мерење силе. Мерење силе динамометром (обрада), Трећи Њутнов закон (обрада)
ОШ5 – Српски језик и књижевност, 20. час: Велико слово у називима институција, установа, предузећа и организација
ОШ6 – Енглески језик, 6. час: Описивање радњи у садашњости, бића, предмета и појава, изражавање допадања и недопадања
ОШ1 – Енглески језик, 5. час: Именовање и кратко описивање бића и предмета (школски прибор, омиљене играчке...)
ОШ4 – Ликовна култура, 7. час: Организовање бојених облика у односу на раван у простору, површински облици... (обрада)
ОШ5 – Техника и технологија, 7. час: Саобраћајна сигнализација - изглед и правила поступања (обрада и вежбање)
ОШ3 – Природа и друштво, 13. час: Значај и улога саобраћаја, путнички, теретни и информациони саобраћај (обрада)
ОШ6 – Српски језик и књижевност, 24. час: Настанак гласова и говорни органи, подела гласова... (обрада)
ОШ6 – Енглески језик, 7. час: Описивање уобичајених, тренутних и привремених радњи у садашњости (обрада и утврђивање)
ОШ7 – Српски језик и књижевност, 29. час: Језичка култура: Исправка првог школског писменог задатка (колективна)
ОШ4 – Ликовна култура, 8. час: Композиција облика према положеној, косој или усправној линији. Сликање: Темпере или гваш
ОШ5 – Географија, 7. час: Облик и димензија Земље, распоред копна и воде на Земљи, сила Земљине теже, глобус... (обрада)
ОШ3 – Математика, 37. час: Сабирање троцифреног и двоцифреног броја (325+32; 325+37), усмени поступак
СШ3 – Техничар дизајна одеће - Конструкција и моделовање одеће 19, 20, 21. час: Израда шаблона за блузу по моделу
ОШ5 – Српски језик и књижевност, 28. час: Густав Шваб: "Херакле" и Љубивоје Ршумовић "Ујдурме и зврчке из античке Грчке"
ОШ2 – Српски језик, 36. час: Рецитовање лирских песама обрађених у поглављу "Да ли ми верујете" (утврђивање)
ОШ5 – Техника и технологија, 8. час: Правила и прописи кретања пешака, возача бицикла и дечијих возила у саобраћају
ОШ1 – Енглески језик, 8. час: Позив и реаговање на позив за заједничке активности (обрада и утврђивање)
ОШ2 – Енглески језик, 9. час: Позив и реаговање на позив за заједничке активности (обрада и утврђивање)
ОШ4 – Српски језик, 43. час: Добрица Ерић: "Чик да погодите због чега су се посвађала два златна брата" (обрада)
ОШ8 – Историја, 16. час: Српски народ под османском влашћу на почетку 20. века и балкански ратови (утврђивање)
ОШ1 – Музичка култура, 5. час: "Ја посејах лан" - народна песма; Певамо и играмо уз песму "Ја посејах лан"... (обрада)
ОШ6 – Физика, 19. час: Трење и отпор средине при релативном кретању тела у непосредном додиру (обрада)
ОШ4 – Математика, 47. час: Скуп природних бројева N и No, сабирање и одузимање у скупу N... (утврђивање)
ОШ6 – Енглески језик, 10. час: Описивање тренутних и привремених радњи у садашњости (обрада и утврђивање)
ОШ6 – Физика, 20. час: Узајамно деловање два тела у непосредном додиру. Трење и отпор средине... (утврђивање)
ОШ8 – Српски језик и књижевност, 39. час: Реченични чланови: објекат, прилошке одредбе, апозиција, атрибут - понављање
ОШ3 – Ликовна култура, 12. час: Споменици културе нашег краја, скулптуре у простору (обрада и вежбање)
ОШ8 – Физика, 24. час: Наелектрисавање тела и елементарна количина наелектрисања. Закон одржавања наелектрисања (обрада)
ОШ2 – Српски језик, 62. час: Властите и заједничке именице, разликовање рода и броја именица (утврђивање)
Тренутно ОШ6 – Српски језик и књижевност, 51. час: Владимир Стојиљковић: Писмописац (Писмо Бранку Ћопићу), обрада
ОШ7 – Хемија, 13. час: Кристалне решетке. Упоређивање својства супстанци са јонском... (обрада, утврђивање)
ОШ7 – Српски језик и књижевност, 53. час: Граматика: Појам синтагме (главни члан и зависни чланови), обрада
ОШ2 – Српски језик, 77. час: Домаћа лектира: Бајке Десанке Максимовић "Прстен на морском дну"... (обрада)
ОШ2 – Енглески језик, 16. час: Слушање, упућивање и прихватање/одбијање кратких, једн. позива... (утврђивање, обрада)
ОШ4 – Ликовна култура, 16. час: Црвена + жута = наранџаста. Мртва природа са поврћем - сликање, темпере (обрада)